Da biste saznali kako efikasno napisati fakturu za svoje malo preduzeće, pratite ove korake:

  1. Počnite sa zaglavljem fakture uključujući naziv firme, logotip, adresu, broj telefona i email.
  2. Jasno označite vaš dokument kao 'Faktura' i dodelite mu jedinstveni broj fakture i datum izdavanja.
  3. Uključite informacije o naplati klijenta, kao što su ime i adresa, u vašu fakturu.
  4. Kada pišete fakturu, navedite uslove plaćanja i datum dospeća kako biste postavili jasna očekivanja.
  5. Dok pišete fakturu, obavezno navedite proizvode ili usluge sa količinama, cenama i ukupnim iznosima.
  6. Dodajte sve primenjive poreze i naznačite popuste gde je potrebno.
  7. Obezbedite da izračunate ukupan iznos dugovanja i naglasite ga istaknuto na fakturi.
  8. U fakturi navedite prihvaćene metode plaćanja i obezbedite podatke za uplatu putem transfera.
  9. Proverite tačnost pre nego što pošaljete fakturu klijentu putem emaila ili pošte.
<span class="translation_missing" title="translation missing: en-RS.ctas.tip_box.main_image_alt">Main Image Alt</span>

Savet

Koristite softver za fakturisanje poput QuickBooks-a za automatizaciju i smanjenje grešaka.

Ovaj vodič o tome kako napisati fakturu nudi efikasan pristup, ali fakturisanje u stvarnom svetu može varirati u zavisnosti od industrije ili zahteva klijenta.