Za efikasno upravljanje povećanom božićnom potražnjom, preduzeća bi trebalo da:
Prognoziraju i planiraju upravljanje božićnom potražnjom analiziranjem prošlih podataka i usklađivanjem zaliha.
Upravljaju zalihama kako bi se izbeglo nestajanje zaliha koristeći sistem just-in-time.
Zaposle i obuče sezonsko osoblje za efikasnu uslugu tokom povećane božićne potražnje.
Optimizuju lanca snabdevanja kako bi se sprečile gužve.
Iskoriste tehnologiju za nesmetano poslovanje e-trgovine i sigurnost.
Poboljšaju korisničko iskustvo pružanjem opcija kao što je kupovina na klik i preuzimanje.
Optimizuju logistiku isporuke za bržu isporuku tokom vrhunca božićne potražnje.
Podignu marketinške taktike ciljanim promocijama za ravnomerno raspoređivanje božićne potražnje.
Usredsrede se na korisničku podršku kako bi efikasno rešavali upite.
Nadzire i prilagodi operacije u realnom vremenu tokom božićne potražnje.
Savet: Sprovodite postsezonske preglede radi budućih poboljšanja.
Ove strategije za upravljanje božićnom potražnjom su generalizovane i mogu zahtevati prilagođavanja na osnovu specifičnih poslovnih konteksta.