Da biste naučili kako da napišete zahvalnicu na svojoj fakturi koja poboljšava odnose sa klijentima, pratite sledeće korake: personalizujte poruku obraćajući se klijentu po imenu, izražavajte iskrenu zahvalnost za njihovo poslovanje, priznajte specifičnosti projekta ili usluge, i naglasite međusobni uspeh. Napomenite kako se radujete budućim angažmanima da biste ojačali kontinuirano partnerstvo. Održavajte profesionalan ton, obezbedite sažetost, i dizajnirajte poruku tako da se ističe na fakturi.

Primer: “Poštovani [Ime klijenta], hvala Vam što ste nas odabrali za [uslugu/proizvod]. Cenimo Vaše poverenje i radujemo se budućoj saradnji. Srdačan pozdrav, [Vaše ime/kompanija].”

Savet: Kada pišete zahvalnicu, obavezno prilagodite poruku tako da odražava glas Vašeg brenda i proverite da li je profesionalna. Zapamtite, iako dobro sastavljena poruka može poboljšati odnose, njen uticaj može varirati u zavisnosti od ličnih preferencija klijenata i industrijskih normi.