Da biste slali efektivne fakture koje klijenti ne mogu ignorisati, pobrinite se da budu jasne i profesionalne, sadrže brending Vaše kompanije i imaju čist izgled. Jasno navedite usluge/proizvode sa opisima i uključite osnovne detalje fakture kao što su rok dospeća, uslovi plaćanja i prihvaćeni načini plaćanja. Razmislite o davanju popusta za ranija plaćanja i precizirajte kazne za kašnjenje u plaćanju. Koristite pouzdan softver za fakturisanje za automatizaciju podsetnika i učinite proces fakturisanja efikasnijim. Uvek personalizujte efektivnu fakturu tako što ćete je adresirati na određenu osobu i, ako je potrebno, pratite sa ljubaznim podsetnicima.
Savet: Priložite prateća dokumenta kao što su ugovori da biste potkrepili fakturu.
Osigurajte da faktura bude poslata blagovremeno nakon isporuke usluge i u formatu dostupnom klijentu, kao što je PDF putem e-pošte. Iako ove strategije značajno smanjuju rizik od ignorisanja, imajte na umu da stvarni odgovori mogu varirati zbog spoljnih faktora koji uključuju finansijsku situaciju klijenta ili interne procese.