Međusektorska saradnja uključuje strateško spajanje resursa i stručnosti iz različitih sektora kako bi se podstakle inovacije i kreirale nove vrednosne ponude. Evo nekoliko značajnih primera međusektorske saradnje:
Apple i Nike: Kreirali su Nike+iPod kako bi spojili tehnologiju sa sportskom opremom.
Starbucks i Spotify: Razvili su kurirane muzičke plejliste za poboljšanje korisničkog iskustva.
Tesla i Panasonic: Saradjivali su na unaprjeđenju tehnologije baterija za električna vozila.
Google i Novartis: Inovirali su pametne kontaktne leće za praćenje nivoa glukoze.
Coca-Cola i Heinz: Razvili su održivu PlantBottle ambalažu.

BMW i Louis Vuitton saradnjom su kreirali luksuzna rešenja za putovanja s prilagođenim prtljagom za BMW i8 hibridni sportski automobil.
Sledeća partnerstva ilustruju značajne primere međusektorske saradnje, pokazujući kako različiti sektori mogu efikasno sarađivati:
Ovi primeri naglašavaju njihov potencijal da podstaknu inovacije i prošire tržišta, ilustrujući kako različiti sektori mogu uskladiti svoje snage za obostranu korist.

Uspešni primeri međusektorske saradnje često kombinuju komplementarne snage kako bi se efikasno adresirale složene izazove. Ishodi takvih partnerstava mogu varirati u zavisnosti od realizacije, tržišnih uslova i evoluirajućih potreba potrošača, što može ograničiti njihovu predvidljivost i primenu.