Razumevanje šta znači usklađenost na radnom mestu podrazumeva poštovanje zakona, propisa, standarda i etičkih praksi koje upravljaju poslovanjem. Njegova važnost leži u zaštiti kompanije od pravnih kazni, upravljanju rizicima, poboljšanju reputacije, unapređenju operativne efikasnosti i osiguravanju dobrobiti zaposlenih. Da bi se obezbedila usklađenost, kompanije bi trebalo da primene najbolje prakse kao što su:
Razvijanje sveobuhvatnog programa usklađenosti
Imenovanje službenika za usklađenost
Redovno sprovođenje obuke i edukacija
Uspostavljanje jasnih politika i procedura
Obavljanje praćenja i revizija
Podsticanje etičke kulture
Osiguravanje efikasne komunikacije
Održavanje prilagodljivosti i reagovanje na promene u usklađenosti na radnom mestu
Održavanje temeljne dokumentacije
Težnja ka kontinuiranom unapređenju
Primer: Razumevanje usklađenosti na radnom mestu, farmaceutska kompanija koja se pridržava FDA propisa održava temeljnu dokumentaciju i redovno sprovodi revizije kako bi izbegla značajne kazne.
Savet: Podstaknite zaposlene da prijave neusaglašenost bez straha kako biste održali pozitivnu kulturu usklađenosti.
Dok ovo odgovara na pitanje šta je usklađenost na radnom mestu, imajte na umu da se specifični zahtevi mogu značajno razlikovati između industrija i regiona.