Da biste poboljšali uspeh u poslovanju, važno je postaviti i ostvariti specifične ciljeve korisničkog iskustva. U nastavku su navedeni top 7 ciljeva korisničkog iskustva na koje se treba fokusirati:

  1. Prilagođavanje u velikom obimu - Prilagođavanje interakcija korišćenjem podataka o kupcima kako biste ispunili vaše ciljeve korisničkog iskustva osiguravajući relevantnost u realnom vremenu.
  2. Doslednost u više kanala - Osiguranje besprekornog iskustva na svim platformama kao deo strategije vaših ciljeva korisničkog iskustva.
  3. Proaktivna korisnička podrška - Predviđanje problema uz pomoć prediktivne analitike i chatbotova kako biste se uskladili s vašim ciljevima unapređenja korisničkog iskustva.
  4. Neprekidna povratna informacija - Prikupljanje i korišćenje povratnih informacija putem anketa i fokus grupa pomaže u usavršavanju vaših ciljeva korisničkog iskustva.
  5. Poboljšanja mapiranja korisničkog putovanja - Identifikacija i ublažavanje tačaka frikcije radi boljeg ispunjavanja vaših ciljeva korisničkog iskustva.
  6. Izgradnja emocionalnih veza - Angažovanje emocija kroz upečatljive priče i empatiju direktno doprinosi postizanju vaših ciljeva korisničkog iskustva.
  7. Merite i optimizujte vrednost korisničkog životnog veka (CLV) - Fokusiranje na strategije zadržavanja radi povećanja finansijske vrednosti korisnika, usklađujući se s vašim sveobuhvatnim ciljevima korisničkog iskustva.
<span class="translation_missing" title="translation missing: en-RS.ctas.tip_box.main_image_alt">Main Image Alt</span>

Savet

Efikasno implementirajte vaše ciljeve korisničkog iskustva koristeći CRM sisteme i AI alate. Ovi ciljevi se mogu razlikovati u zavisnosti od industrije i očekivanja kupaca, što zahteva prilagođavanje specifičnim poslovnim okruženjima.