Da biste efikasno upravljali porodičnom dinamikom i uspešno rešavali konflikte unutar porodičnih poslova, uspostavite jasne kanale komunikacije redovnim, strukturiranim sastancima i politikom otvorenih vrata; jasno definišite uloge i odgovornosti kako biste osigurali poštovanje odluka; implementirajte okvire upravljanja poput porodičnog ustava i nezavisnog savetodavnog odbora; razvijte snažne procese rešavanja konflikata kroz medijaciju i formalne procedure žalbi; negujte zdravu ravnotežu između posla i života postavljanjem granica između posla i privatnog vremena; i održite odgovornost sa objektivnim procenama učinka i sistemima nagrađivanja zasnovanim na zaslugama.
Savet: U oblasti rešavanja konflikata u porodičnom poslu, dajte prioritet pravičnosti i objektivnim kriterijumima kako biste sprečili da lične pristrasnosti utiču na poslovne odluke.
Ove strategije mogu zahtevati prilagođavanje na osnovu specifičnih porodičnih situacija i poslovnih modela, a stvarne primene mogu značajno varirati.