Aplikacije predstavljene u ovom članku pomažu vlasnicima preduzeća da efikasnije upravljaju svojim vremenom dok drže svoje radne obaveze u redu. Uz ove aplikacije, imaćete puno bolji pregled trenutnog statusa svih projekata i olakšaćete komunikaciju između članova tima.
Todoist je aplikacija koja vam omogućava da planirate dane i nedelje unapred. Ovaj alat vam omogućava da lako dodajete zadatke i kontinuirano ih označavate kao završene. Osnovna verzija ove aplikacije je besplatna i uključuje 300 aktivnih zadataka po projektu i 20 aktivnih sekcija po projektu. Dodatno osoblje može biti pozvano da se pridruži aplikaciji, sa maksimalno pet saradnika na projektu u osnovnoj verziji. Todoist se može integrisati sa raznim drugim alatima i aplikacijama, uključujući Google Kalendar ili Dropbox.
Trello je savršeno sredstvo za upravljanje projektima i timsku kolaboraciju. Kada se prijavite u aplikaciju, uvek ćete videti veliku tablu punu beleški, dokumenata i drugih priloga koji se mogu odmah komentarisati sa vašim saradnicima. Odmah možete videti koji su projekti završeni, a koji su još u toku. Pojedinačni zadaci su jasno sortirani u kolone i lako se premestaju. Rokovi se mogu dodati zadacima, a postoje i dodatna obaveštenja kada se rok približi. Aplikacija je veoma pregledna i laka za korišćenje. Trello se uglavnom koristi na računaru, ali je dostupan i kao mobilna aplikacija. Aplikacija se može koristiti besplatno, ali je dostupno samo 10 tabli, a prilozi mogu biti do 10 MB veličine. Nakon toga, postoje dve druge plaćene verzije koje uključuju premium funkcije kao što su neograničen broj oglasnih tabli ili povećani kapacitet za priloge.
Verovatno ste već čuli za ovu aplikaciju, to je takozvana "čat soba" koja služi celoj kompaniji i može delimično zameniti email prepiske. Slack omogućava kompanijama da kreiraju privatan, posvećen radni prostor sa sopstvenim URL-om. Javni kanali su dostupni svim dodanim članovima, tako da možete brzo komunicirati i rešavati sve probleme. Međutim, privatni kanali se takođe mogu kreirati u ovoj aplikaciji između dva zaposlenika ili između jednog odeljenja. Radni materijali, fotografije i razni drugi dokumenti se mogu deliti putem Slack-a. Kao i kod prethodnih aplikacija, postoji besplatna verzija i zatim plaćene premium verzije koje, na primer, nude više prostora za skladištenje, proširene funkcije pretrage ili glasovne i video pozive za do 15 učesnika sa interaktivnim deljenjem ekrana.
Asana je odlična pomoć u timskom radu jer pomaže da se efikasno sarađuje na projektima. Ovu aplikaciju koriste kompanije svih veličina i pojedinci jer pomaže da se organizuju svi radni zadaci i jasno prikazuju po kategorijama i rokovima. Takođe možete dodavati razne priloge u aplikaciju i komunicirati sa drugim kolegama putem komentara. Možete primati i obaveštenja o ažuriranjima na pojedinačnim projektima i promenama u zadacima. Asana se može koristiti na računaru, kao i na mobilnoj aplikaciji.
Evernote je aplikacija koja, kao što ime sugeriše, koristi se za pisanje beležaka koje se mogu sinhronizovati na svim elektronskim uređajima. Možete zabeležiti važne radne zadatke, strateške planove ili koristiti aplikaciju kao svoj dnevnik. To je moćan organizacioni alat koji vam može pomoći u bilo kojem projektu na poslu. Prednost je što se već napisane beleške potom mogu pretraživati pomoću ključnih reči u tekstovima, slikama, pa čak i rukopisnim beleškama. Aplikacija omogućava korisnicima da dele svoje beleške s drugima, čineći je odličnim alatom za timsku saradnju. Korisnici mogu deliti pojedinačne beleške ili cele beležnice s drugima. To je vrlo korisna i korisna aplikacija za poslovne subjekte i pojedince.
FakturaOnline je veoma koristan alat za preduzetnike, koji omogućava brzo i bezbedno fakturisanje. Kada je faktura popunjena, dokument je odmah spreman za preuzimanje u Adobe PDF formatu. Možete birati između svih vrsta dokumenata, kao što su faktura sa PDV-om, faktura bez PDV-a, avansna faktura, profaktura, korektivni poreski dokument ili faktura za preokrenuto zaduženje. Naravno, možete izabrati valutu i jezik fakture i kreirati QR kod.