Osiguravamo pravovremene obavesti korisnicima o približavanju isteka njihove pretplate putem emaila, ili imaju mogućnost da je produže jednostavno u okviru postavki svog naloga.

Produženje pretplate se može izvesti direktno putem automatizovanog emaila

Obično korisnici primaju svoju prvu obavest o predstojećem isteku pretplate otprilike nedelju dana pre datuma isteka tarife. Ova obavest se šalje na email adresu povezanu sa njihovim nalogom na našoj platformi. U okviru ovog emaila, korisnici imaju opciju da odmah izvrše plaćanje korišćenjem svoje kartice. Jednostavnim klikom na ponuđeni link plati karticom, korisnici se preusmeravaju na naš siguran sistem plaćanja, što omogućava jednostavno produženje postojeće tarife.

Jednostavno produženje godišnje pretplate mail

Produženje kroz nalog na FakturaOnline

Alternativno, korisnici mogu produžiti svoju pretplatu direktno putem administratorske table u svom nalogu na našoj platformi. Jednostavna opcija locirana u gornjoj navigacionoj traci preusmerava korisnike na sistem plaćanja. Ako korisnici žele da istraže druge opcije tarifa, mogu se uputiti na odeljak Moj nalog - Produži pretplatu i izabrati iz naše ponude MINI ili PREMIUM tarifa.

Jednostavno produženje godišnje pretplate 1

Jednostavno produženje godišnje pretplate 2

Pretplata je istekla i fakturisanje nije moguće

U slučajevima kada je pretplata istekla i fakturisanje više nije moguće, korisnici ne moraju da brinu o gubitku podataka. Kada uplata stigne na naš račun, funkcija fakturisanja će biti brzo ponovo aktivirana. Plaćanja karticom pokreću aktivaciju naloga u roku od nekoliko minuta.

Jednostavno produženje godišnje pretplate isteklo

Imate poteškoća sa produženjem pretplate? Naš sveobuhvatni vodič za rešavanje problema pokriva najčešće izazove. Alternativno, korisnici nas mogu kontaktirati putem [email protected] za personalizovanu pomoć.